Möt Diggiloo-gänget! Här är vinnarna!

Av alla fina motiveringar till varför man gillar Diggiloo i vår Facebook-tävling, så har vi nu dragit tre vinnare.
Och vinnarna är;
Lotta Johansson
Anna Hansson
Mikaela Ekström
Vinnarna vinner 2 biljett var till en valfri ort, samt möjligheten att följa med bakom Diggiloo!
Stort grattis!
Era motivering och några andra kommer att finnas med på vårt stora boka före utskick som just nu håller på att bli klart!
Vinnarna kommer att meddelas via Facebook!
Åsa/Marknadsavdelningen

Kommentarer
Postat av: Mikaela Ekström

NI SKA BARA VETA VAD NI GÖR MIG GLAD!

KAN INTE BESKRIVA MIN LYCKA!!!



KRAM

Postat av: Lotta Johansson

Är så otroligt glad och lycklig, det kommer att bli en underbar, härlig och spännande dag!

Kram till er alla.

2011-11-11 @ 12:06:34
Postat av: Anna Hansson

Tack så mycket, blev blev lite chockad när jag kollade på facebook. Nu längtar jag till i sommar.

2011-11-19 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0