Vilka dagar och en "vit -T-shirt"!

cederroth

Hallå hallå!

Årets Diggilooturné har som bekant i full rullning och det är ju helt fantastiskt, och vilka dagar sedan. Solen sken som aldrig förr. Efter att ha fixat å grejjat i solen och t-shirten satt på hela dagen kunde årets turné inledas med årets t-shirt bränna. Om jag hittar en bild skall jag absolut bjuda på den. Veckans "moment" var således när jag och Theresia byggde vårat Cederroth -sponsortält och en av våra teckniker gled förbi med sin fyrhjuling stannade till, pekade - fick med sig hela crewet - och gapskrattade så de vek sig åt min "vita t-shirt". haha.. och vilken följetång det blev.  Men det bjuder jag på. ;)

Jag heter Andreas Rönngren och arbetar med Diggiloos sponsor aktivering på arenan.
Detta gör jag tillsammans med min fantastiska medarbetare Theresia som gör denna turné för tredje året, och det hon inte vet - jag det torde man inte behöva veta. :)



cederroth

Så här kan det se ut inne i tältet.



lotta på liseberg
Diggiloo på Lotta på Liseberg igår.

Anekdot 2.
Glider in på Lisseberg å letar efter några kända Diggiloo-ansikten. Letar letar, och då.

"Kolla där - han med vita tröjan!"

Det var några från Arena teamet, crewcocken och en av busschauförerna som hängde å tog det soft innan showen.
Det vart en mycket trevlig kväll.



servering

Hittar du hit till den fantastiska serveringen med Diggiloos trevligaste serveringstjejer, så får du hälsa på Sopia och hennes gäng.

cederroth

Celebert besök i Cederroth-tältet. :)
Gunild Carling är en helt fantastisk artist.


fixar å trixar

Theresia och Danne kollar läget.





Då det blev en dag i Göteborg fick man passa på att tvätta lite.
Ikväll å åker vi igen mot Vadstena.
Kom förbi där.

Ha det så bra!

Hälsningar
Andreas

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag längtar till ni kommer till Hok

Tredje året jag är på diggiloo...

Hoppas det är lika bra i år:D

Kramar Hanna

2010-07-06 @ 18:48:49
URL: http://haannasliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Undrar om man kan få autograf??

I Hok..

Så fall var??

Kramisar Hanna

2010-07-06 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0