Kristianstad och titt i turnébussen.

Nu sitter vi i bussen och dricker en öl och kopplar av efter en lång dag och en till fantastisk föreställning i Kristianstad! Äntligen sken solen över vackra Oveholms Slott! Direkt när föreställningen är slut börjar vi  som arbetar på arenan att riva stolar, tält och annat och jag är faktiskt förvånad över hur snabbt och lätt det har gått!
Det märks att det är många rutinerade människor med! Jag själv lär mig hela tiden och det går bara bättre och bättre! Nu väntar vi på att våra kära kollegor som packar våra stora lådor med saker blir klara, innan bussen drar vidare till vårt nästa stop Trelleborg! :)


Kön till Diggiloo Kristianstad!

Vicci och jag i entrén.

Vacker promenad upp till scenen.

Vårt hem under turnén! Artisterna har en egen buss men sover på hotell för att de ska kunna vara riktigt utvilade inför nästa show! :) Såhär ser det ut innuti:


Så här sover vi. Det är sängar både nere och uppe! Jättemysigt!
Man sover ovanligt bra in dessa sängar och det är härligt sövande när bussen åker!
Vi har även en undervåning med bord och stolar.

Här sitter arena chefen Martin och Jossan och planerar morgondagens jobb!

Nej nu är det dags att sova, vill vara pigg tills imorn!

Ses vi på Vångavallen?

Kram Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

*Inget fel på er show i Ovesholm.Men något som störde många i publiken inkl. mig och mitt sällskap,nämligen när vi fick de starka strålkastarna i ögonen. Fram för allt det blå ljuset.Efter en sådan attack såg man inte klart på en bra stund.Kanske något att tänka på vid ljussättningen. Varför skriver inte artisterna autografer efter föreställningen? Många barn och yngre förväntar sig att få en autograf av sin idol.Om inget annat kunde ju artisterna dela ut kort med sin autograf.

2010-07-05 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0