Uddevalla, helikopter och Läckö..


Hej!

Sophia här, försöker blogga och ladda upp massa fina bilder ifrån Diggiloogolfen men mitt trådlösa internet är inte riktigt med mig idag och sätter därmed lite käppar i hjulet för mig...

Men jag lovar att imorgon, när vi befinner oss i Stockholm för en ledig dag i city, så tänker jag allt bjuda er på en bildkavalkad.

Lite annat som har hänt; idag Lidköping och Läckö slott, igår Uddevalla, två helt fantastiska dagar och spelningar! Uddevalla bjöd på helikopterflygning och därefter var det dags för Show. Publiken var helt underbara, vi i serveringen körde på så det rykte och vi slog försäljningsrekord! Vilken kväll!

Imorgon kommer vi som sagt att ha en ledig dag i Stockholm, eftersom ingen serveringspersonal följer med upp till Älvsbyn, så nästa gång vi ses befinner vi oss i Lycksele.

Vi ses där hoppas jag!
Kram på er Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0