Lilla Lunchbloggen




Jajjamen, solen skiner över Ö-vik.
Sitter just nu å svettast lite elegant i bussen efter att dagens förmidda rullat på riktigt fint.
Vår fantastiske busschaffis Kent A.k.a Kenta ligger å sover efter nattens körning så, står bussen stilla så ingen AC. Men det e gött.






Grabbarna boys funderar på hur slipstenen skall dras.
Erik, bengan å Danne.



Yes. Efter gårdagens gästspel i Serveringen är vi åter tillbaka på banan och Cederroths VIP områden ligger som vanligt fint till.



Jag är verkligen inte nån gammal PA-räv så detta kanske är vanligt. Men jag tyckte detta var en cool lösning.
Lite så skön Rock n´Roll feeling att skicka upp gaffeltrucken å hänga upp Lineeray (hur det nu stavas) systemet i den.

Så vilt kan det vara i Ö-vik å tänk då vad kvällen kan bjuda på.
Ta med dig Familj, vänner eller bara nån skön lirare du kanske möter på macken å ta dig till Diggiloo-området i kväll. Det kommer bli NAJS!

Vi tror på en toppenkväll.

Tjohej.
/Andreas


Kommentarer
Postat av: DIGGILOO 2011

2010-07-15 @ 16:21:28
Postat av: Jennie & Marie

Hej! har ni ingen karta över platserna sk arena information? Jag har nämligen 2 platser och undrar vilken som är bäst? Parkett B rad 4 plats 80 eller Parkett A rad 35 plats 58? Jag ska gå i Ulriskdal i Stockholm 21/8.

2010-07-15 @ 17:21:54
URL: http://ihuvudetpamarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0