Hok, Uddevalla och en myggvarning!

vatten

Igår  var det spelning på Hooks Herrgård - och vilken show (som vanligt).
Fantastisk kväll med ett väder som var magiskt.

Just ni riggar vi för fullt inför kvällen spelning i Uddevalla.
Min lillasyster, kusin m. fam kommer å kollar. Så det känns kul!

skiss

stämmer det?

crth

Inne i Cederroth var stämningen som vanligt på top!



Publik i Hok. Galet Najs!



Han även med ett litet dopp innan gigget. VAr mycket najs!



Sedan så ringde Mamma Barbro under gårdagen, som bor lite mer norrut, och varnade för att det kan bli myggit i Lycksele. Så Härmed skickas en officiell myggvarning till Publik och crew som skall till Lycksele. Ta med Myggspräj eller hämta hos Cederroth på plats! ;)

Rock en Råll!

Vi ses i kväll!

Nu skall Sophia och gäng ut å flyga Helikopter... De kan bli fett!

Bästa Hälsningar
Andreas

Kommentarer
Postat av: Sandra Elstrin

Det var verkligen en kul och mycket bra show som ni bjöd oss på i Hook igår! Tusen Tack! På återseende!



Lycka till med alla andra föreställningar, ni är grymt BÄST!!!!

Kram S

2010-07-10 @ 18:00:03
Postat av: Evelina

Hej.

Jag har bara sett er tillsammans på Lotta på Liseberg när ni var där, höll upp en Lasse Holm skylt!;)



Jag älskar att sjunga & stå på scen och sånt.

Vad ska man göra för att få uppträda så som er, hur blir man stor, hur blir man upptäckt?



Är inte särskilt van vid att stå på scen,

det är mest karaoke & sånt jag sjungt på scen, inget eget än så länge.



Har ni några tips?



Tänkte att det var er som det var bäst att höra med, eftersom ni är stora i Sverige & jag diggar er till tusen :)



Glad för svar.



Kram!

2010-07-17 @ 20:54:53
URL: http://eevelinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0