Filipstad -> Eskilstuna



Har landat i Filipstad, vilket visade sig vara en mycket fin stad.

Jajjamen. Turnen tuffar vidare och vi med den. Det känns bra.
Sitter i bussen å softar ner lite med sina roadies efter en go dag och omladdning för morgondagen i Eskilstuna.

Dagens helt klart stora happening kan jag tvärr inte berätta om. Jag kan häller inte berätta om att det var när vi gasade runt med fyrhjulingen i stan och racet med kylbilen på väg hem. Anledningen är att när vi packat om flysbilen en bit utanför konsertarenan så skulle vi rulla tillbaka. Rickard och Lina satt i bussen å Jag å Erik hoppade upp fyrhjulingen som var lätt lastad. P.g.a tandborstimköp kom vi lite efter. Men efter som vi är snart 25 år både jag och erik har vi viss ansvarskänsla. Vi skulle aldrig komma på idén att "fan, om vi gasar på regält så är vi nog ikapp Lotta å frysbilen innan gathjuset"  - Med högertummen stött mot handtaget å jag lutandes fram för att hålla fast prylarna - så var vi snabbt ikapp. Det stora anledningen till att jag inte kan berätta detta var att vi tycte det gick lite för långsamt. Så erik: Du, vi kör om de på trotoaren, innan korsningen - de vore fett" Och om kom vi. Grejen är ju att en sån här grej får ju bara inte lecka ut. Tänk om en sån här grej skulle nå Lendningsgruppen - de skulle ju bli repremand direkt. Så vi håller det lite diskret.



Stilla tur i stan.





Grabbarna boys!






I Cederroth är det go stämning som vanlig.






Erik å Jessica delar ut första pris i dagens frågesport.

Efter spelningen hittade crewet ett skönt dansbanshak. Så då fick man damma av de gammal Buggå Foxtrot-stegen som var man bör kunna bemästra. Det var full fart.

Ses i Eskilstuna. :)

/Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0