Chill i Göteborg och Gunhild bjuder upp till Allsång!



Diggiloo-tischan på tvättsträcket.


Yes. Batterierna laddas och tvättmaskinen går varm. Det är reload alá bästa Diggiloo-maner. Det görs genom att man softar å dricker kaffe. Allt för att vara redo för alla nya sköna gig som väntar. Börjar redan klia lite i fingrarna för att få hoppa in i bussen för att hitta tillbaka till den den rätta stämningen som finns där.

Men en kvinna som förtjänar all beundran - Gunhild. Hon fanns ikväll på Allsång på Skansen.
Här kommer en billd från repetitionen tidigare idag innan showen. Tack till min underbara vän Maire som skickade över bilden. Foto: Emelie Birgersson SVT.



Fantastiska Gunhild.





Då man växer som människa (bokstavligen) av att jobba med denna produktion - så kan jag här leverera en bild av göteborg lite från ovan.

Vi ses i Filipstad på på Lördag!

Ha det så fint.

Häls. Andreas

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-21 @ 11:07:40
Postat av: Pysselfröken

Hej!



Här kommer en önskan från en Filipstadsbo...Jag vet inte om detta är en orimlig önskan men jag framför den iallafall. Min syster och hennes familj ska titta på er när ni uppträder i Filipstad. Min syster ska gifta sig i augusti och hon vill inte ha någon möhippa. Jag undrar om det skulle vara möjligt för er att ge dem en lyckönskning från scenen i Filipstad.Hon heter Lina Axelsson och hennes blivande man heter Jens Johansson. Jag vill så gärna ge dem något oförglömligt. Lycka till i Filipstad. Kram från Frida

2010-07-22 @ 11:20:35
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0