Hälsningar från Sälen!

Semestrar i Sälen med familjen. Har själv knappt stått på ett par skidor, barnen ännu mindre. Det gräts och grälades hela vägen bort till backen. Vantar var för stora, hjälmen satt snett, kallt buhuuuu...., men så fort liften drog igång byttes gråten ut mot skratt, så jag fick ta tillbaka att jag lovat att aldrig mer åka på semster.... Det är ju ganska trevligt att åka slalom trots allt.

Förra veckan spelade jag med arméns musikkår i Oslo. Det var så vansinnigt roligt och det efterfestades så vilt så i förvirringen åkte jag hem till Sverige utan bagage. Katastrof! Instrument kan man ju alltid låna, men paljettklänningar, säckpipa och steppskor är mer svårfunnet. En kompis i Oslo fick ta flyget till Stockholm med väskorna dit han kom lördags eftermiddag. Samma kväll var det konsert i Berwaldhallen. Lasse Holm var där. Alltid sprudlande glad! Det var succé.  
Kram på er allihopa!
Gunhild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0