Gott härligt fantastiskt år!

Efter några härliga dagar med familjen känner jag mig nu laddad att börja jobba igen! Alla trycksaker går på tryck nu och alla samarbeten måste i hamn. Känns starkt. Funderar på om vi ska hitta på något med Tjejmilen, mest för att få oss själva att börja löpträna. Vissa på kontoret var ju fantastiskt duktiga förra våren, men nu behöver vi nog rycka upp oss igen. Eller Friskis och svettis kanske? Typ ett pass innan varje show, det hade varit sportigt. Jag tänker väl helt rätt, va? Läser i tidningarna just nu eller ser på tv-reklamen, det är nu vi ska börja träna eller ge, mycket träningstips och gi-recept eller många möjligheter till att bli en fadder just nu. Det är väl det vi har lovat, att bli bra medmänniskor och smala som pinnar? Som skåning säger jag - ät och va glad men skänk gärna en slant, varför inte till Barncancerfonden som Diggiloo jobbar med för tredje året.
Så gott härligt år till dig!
Åsa på marknadsavdelningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0