På lördag smäller det!

Hej allihop!

Så var det äntligen dags!! Imorgon drar jag ner till Göteborg! Massor av känslor! En blandning av spänning, nervositet och förväntan! Melodifestivalen 2010! =)

Trots att jag försöker tänka bort tävlingsmomentet så var det ändå kul att höra att jag är tippad två efter Darin på Unibet. =D Men... För mig börjar tävlingen först efter att jag har sjungit ;) Full fokus på mitt nummer!!



Mest av allt är jag otroligt glad. Glad att jag får göra en sån fantastisk sak som Melodifestivalen. Glad att Kenneth Gärdestad har gett den fantastiska låten en otroligt vacker text. Glad och tacksam för att jag har så många fina människor omkring mig, alla som stöttar och peppar. Tack!!

Och vet ni vad det bästa är? Oavsett hur det går i Melodifestivalen så får jag möta ER i sommar!! Hurra! =D

Nu ska jag packa väskorna! Spänningen stiger...
Hoppas på ert stöd på lördag! ;)

På återbloggande! /Erik

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till :)

2010-02-17 @ 18:33:15
URL: http://louisessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0