Melodifestivalen imorgon!

Hej alla Diggiloo-vänner! Imorgon är det dags för mig att tävla i Melodifestivalen. Min låt heter I Did it For Love och jag gillar den jättemycket. Jag har fullt upp här i Örnsköldsvik, repetitionerna och intervjuerna avlöser varandra. Jag gjorde t.ex en intervju här liggande på en massagebänk, så skulle alla intervjuer gå till, inte dumt. Skönt att jag har fullt upp, så att jag inte hinner tänka så mycket på att jag snart ska sjunga inför kanske tre miljoner tittare imorgon, puh. Ja, det pirrar allt lite just nu. Jag hoppas verkligen att du vill rösta på mig imorgon.
Kram från ett härligt, vintrigt Örnsköldsvik.
Nu kör vi!
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0