Skellefteå leverar Sol!


Tommy, även känd som El-Tommy tar en liten soft förmiddaspaus.
"En bra soldat vilar när den kan" - och det stämmer ju in precis på mannen som vet hur en strömkabel skall dras.

Här i Skellefteå skiner solen som aldrig förr. Det kommer bli en riktig kalaskväll.
Jag å Erik var precis nere å handlade korv och korvbröd i storleken, mindre krossistfirma, så nu har vi korv till kioskerna. Så "kom å köp!" :)





Erik har en tung dag på jobbet...





Helt klart dagens stora händelse.
Wille och Rille hittade ett störtskönt boxningskit. Och där vaknade tävlingsnerven till liv.
Själv tog jag mig lite vatten över huvudet och gick en match mot Leffe som kör hjulastaren.
Herregud, där visade han på snabba götter och bra nyp i högerjabben. Men det var otroligt roligt.
Märks att han övat kordination och balanssinnet inne i hitten när han slungar runt kiosker, lampor och kontainers med en balettdansös känsla och finess här inne på arenan.



Nu skall jag rusa vidare.

På återseende - vi ses i kväll!

Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0