Nu börjar uppladdningen inför Örebro!


Gräsmattan klippt - nu kan man fokusera fullt på kommande spelning.

Nu har vi alla i Diggiloo laddat våra batterier inför de två kommande spelningarna, med inledning i Örebro 20/8.
Nu börjar det röra på sig lite gran runt om i landet. För egen del är gräsmattan klipp, tvätten tvättad, kaffe drucket hemma i Jämtland. Så nu börjar inspirationen och Diggilooglöden att fylla kropp och själ. Det känns kanonkul att börja fila på det kommande. Jag har haft ett snack med vädergudarna och efter l'ngre diskutioner så är min plan att jag plockar med det vackra norrlandsvädret till Örebro och Stockholm. :)



VI ses snart igen.



Diggiloo jackan och Cederroth tröjan är återigen nytvättade och Diggilooväskan kan fyllas.

På återseende!
Andreas

Kommentarer
Postat av: Cristina Murray

Låter härligt. Jag ser fram emot att få vara med på bägge spelningarna. Cederroths tröjan passar bra ihop med Diggiloos, eller hur.

Jag har också talat med vädergudarna och de lovar fint väder... see you all

2010-08-16 @ 23:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0