Med siktet inställt på Gävle! ( och Kent är laddad)


Chillar hemma hos lilla Mormor i Göteborg.

Gräsmattan är klippt, kontakterna fixade, dörren tätad, vattenledningarna bytta och taket renoverat. Eller nej, nu överder jag. Ja, hur som hällst. Batterierna laddas inför en ny runda ute i vårt avlånga land.

En stor förändring som vi kommer plocka med oss på den fortsatta turnen är följande.
Turnehanduken är nu min. Jag vet. Det låter otroligt. Men nu är det officiellt. Handuken som är märkt MRG ( mormors initialer) har fått ny ägare. Jag har lånat denna handuk nu under hela turnen - men tidigare idag så hände följande.

"Nu Andreas - nu får den här handduken av mig. Den är du värd, ta hand om den. Den här handduken hade även min mor."

Det är med stor glädje jag nu kan toppa min packning med denna kronjuvel.



En handuk med historia!



Kent är laddad!


Sedan kan det även meddelas direkt från Huddiksvall att Kent är Laddad för nya resor.

Kent vår busschaffis landar snart i Göteborg och redo att ta sig an sin 30 tons buss och stabilt rulla norrut.

Efter fäljande telefonsamtal i morse så kan detta bekräftas.

( tut - tut)

Andreas: "Tjena Kent - är du laddad?"
Kent: "Jag är laddad!"

Så ladda nu inför en riktig kanon kväll i Gävle imorgon.


Bästa Hälsningar
Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0