Då vrider vi om startnyckeln!


Diggiloos turnebussar är nu uppradade och redo att börja rulla igen.

Yes. Kl 22.00 vrider Kent och de andra busschaufförerna om tändningslåset på sina bussa á 30 ton för att tryckt å säkert inleda den avslutande delen av sommarens Turné. Nästa spelning - Örebro 20/8. Med några dagars återhämtning kommer de två finalspelningarna Örebro och Stockholm att bjuda på extra glans, magi och känsla. Vi är laddade.


Inlastning.

Så ta nu med familjen och alla som ni känner och gär sommarens avsultande spelningar till nått alldelses extra.
För vad vore Diggiloo utan alla ni underbara besökare vi får möte i varje svensk sommarstad.

Har du som läser detta besökt någon av våra spelningar eller kanske besöker oss i helgen. ¨Skriv gärna en rad. Det tycker vi är så roligt.


Från en fin kväll i början av turnen. Någon som vet vart bilden är tagen?

Bästa Häslningar
Andreas

Kommentarer
Postat av: Anita Mähler

Vi var på spelningen i Båstad den 30 juli.

Det regnade som bara den här i Landskrona hela dagen men när vi kom till Båstad så var det bara lite duggregn emellanåt. Vilken tur vi hade.

Det var en helt fantastisk kväll, alla artister var superbra. Vi återkommer nästa år, vi är ett gäng som kommer att ha detta som tradition!

Lycka till med de 2 sista spelningarna för i år!

2010-08-18 @ 18:17:52
Postat av: Anonym

Vadstena

2010-08-18 @ 21:40:09
Postat av: Hanna

Kommer till Örebro ikväll för att uppleva ännu en Diggiloo show i sommar xD Det kommer bli grymt kul :)Längtar som faan. Såg er sist i Filipstad och träffa bästa Gunhild oxå. Hoppas att vi får träffa henne ikväll igen :) Jag och Jusse kmr göra allt för det iaf haha

Jag kmr troligtvis gå på Diggiloo nästa år med om ni kommer till Filipstad och om det är bra artister med ^^



Tack för typ bästa dagen i mitt liv i Filipstad och för att ni kommer va bäst ikväll <3

2010-08-20 @ 13:12:01
URL: http://hannaollikainen.devote.se
Postat av: Frida

Hejsan! :)

Jag var på Diggiloo nu ikväll här i Örebro & det var så otroligt roligt! Shit alltså, vilken härlig utstrålning ni har, man blir så glad av att se er alla. Jag har varit på Diggiloo några gånger förut, men det här året toppar listan i alla kategorier!Jag ger er en till stor applåd och hoppas att avslutet på eran turné går bra. Och så hoppas jag ju att man få se er nästa år igen! Tills dess, ha det bäst!

Nu är klockan mycket och jag kommer garanterat att somna med ett stort leende på läpparna, tack till er. kram :)

2010-08-21 @ 00:50:01
Postat av: Vadstena slott

Vadstena såklart!

2010-11-19 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0