Badpaus i Gävle


Hell Ye - A real breakfirst champ -  så här skall en frukost styras.
En Kopp kaffe och en snus. Allt en riktig man behöver.



Theresia kom precis förbispringandes med andan i halosen här på Cederroths-området.

Jag " - oj hej. Vad har du gjort?"

Thereisa " Jag har sprungit!"

Jag: "oj, som i motionssprungit eller?"

Thereisa " - nej, vi skall ner och bada. Men jag vet inte om jag får, tänkte jag smiter förbi innan Danne dyker upp!"

Jag " - haha.. Ålrajt. Ja men gå å bada, jag säger inget- de blir ju som najs de!"

Så Ni som kommer ikväll eller har läst detta. Om in ser en cool snubbe med mycket radios, pilotbrillor och glidandes på en moped här på området. Säg inget. Vi håller det lite snyggt mellan oss.. ;)

Produktionen har landade kl 04.00 i Gävle och när vi slog upp ögonen så sken solen in genom bussfönstret. Helt klart en "Gilla" på det. Vädret är verkligen strålande har idag. Mycket najs!






Flaggorna är nu på palts. Dagens Custom kan jag bjuda när jag endå är i farten. Kolle nere till vänster. Flaggorna har nu fått customfötter alá SJ-lastpall. Tycker det vart fett!



Erik and the ladies!

Fasen Erik, din glidare - är det fyrhjulingen på 800cc som är hemligheten? :)





.. och en liten tjuvtitt in i dagens Cederroth. Ikväll så hittar vi kristallkronor i taket. VI kallar det för vårt Delux-arrangemang Gävle edition.


Så, nu skall jag nog logga ut innan chefen kommer.

Rock On - vi ses i kväll!
/Andreas

Kommentarer
Postat av: Helena m. 4

Sprang förbi er när ni satt på Waynes idag - slets mellan att gå fram och hälsa , men ville inte störa, samtidigt som jag vet att dottern som gillar Alcazar (och träffade Lina på Tingeling-premiären) och sonen som gillar Marcoolio skulle uppskattat en hälsning.

Jag kan inte komma ikväll, men hoppas ni får en bra spelning !

2010-08-05 @ 19:39:23
URL: http://mittispenaten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0