Hej vänner!!

Nu är jag äntligen på banan. Skall börja blogga. .. Inga problem. Det kan jag göra varje dag. (Ibland kan man lova för mycket) Nu tre veckor senare måste jag slå slag i saken. Först o främst Inloggningsuppgifter!  Får ringa Krall -Det är  Anders Butta som svarar. Hej Darling, det är Gunhild Carling! Jaha...(tystnad)..  e Patrik där? Sweetheart, hur kommer jag in på bloggsidan???  Lätt som en plätt! Nu drar vi igång!

Bifogar en kort danskurs. Kan va bra som inspiration om man skall ut o ta en svängom i kväll.

http://www.youtube.com/watch?v=2zpkkjm4Nt4

kram på er!

/Gunhild

Kommentarer
Postat av: eerica.

jag under helt & hållet varför ni inte kommer till åland i år?

2009-11-28 @ 09:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0