Hej alla Diggilooare!



Här kommer några rader från oss, Gunhild och Erik!

Jag träffade en av arrangörerna i somras på en Dansbandsgala i Malung. Blev inbjuden till Diggiloo i Båstad. Jag älskade och beundrade föreställningen! Jag var med och jammade på efterfesten också, det var kul. Nu har jag blivit inbjuden till turnén Yeah! Alla somrar hittills har varit panikstressiga, man har flängt mellan Polen, Ryssland, Italien, Norrland och Norge. Jag har gjort ett gig här och ett gig där. Nu ska jag bara slå mig till ro i en turnébuss. UNDERBART! Det kommer bli .... ja, mycket musik i sommar!
Kram från Gunhild!

Hurra!
Nu kan man tänka på sommaren och värmen hela vintern! Det ska bli superkul att åka runt och underhålla, och sjunga! Jag är laddad och peppad! Det här kommer att bli den bästa sommaren någonsin!
Håll i er!
Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0