Bredbands h-e!!!!!!!!

Sitter nu på landet och kollar upp alla fantastiska videoklipp från i somras. Men va fan ....3 som är min uppkoppling har lovat 7,2 mbt....kollar med bredbandskollen och upptäcker till min fasa att jag bara har 0,4 vilket innebär ett ständigt buffrande. Ska vi ha det så !!!!! Ska det vara så !!!! Nej - upp till kamp mot felaktig hastighetsinfo från div. bredabandsleverantörer!!!
Annars mår jag förträffligt. Kom hem från Spanien i fredags efter den bästa hösten vädermässigt sedan man startade mätningarna 1942....medeltemp 21 grader I NOVEMBER.
Tog sista badet i onsdags förra veckan..lite kyligt.
Laddar nu för biljettsläpp i morgon...spännande. Har fåt många postitiva kommentarer om vår stiliga pressrelease.
Hör för mitt inre fågelsång och ser solen över Brunnsparken den 2 juli 2010.......Premiär!!!!!!
/Lasse H

Kommentarer
Postat av: Elin Wåhlin

Här har du en tjej som var på Diggiloo iår! ...i Avesta, vet ej om du såg mej, men jag var den ända som hade en videokamera på ett stativ! Jag längtar SÅ mcyket till nästa år redan! har redan bokat biljetter! ...Kram Elin!



p,s Har du kollar på mina filmer från Diggiloo?

Sök på: MojjefansetElin på youtube!

2009-11-25 @ 20:29:45
URL: http://www.metrobloggen.se/mojjefanset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0