En vecka kvar

Hur ska man hinna.....? Den eviga frågan om julstress eller inte kom i år tillbaka på ett mycket traditionsenligt sätt.
Just nu i Vadstena ,på det fantastiskt trivsamma Klosterhotellet. Efter två intensiva dygn har Patrik Krall, Torgny Söderberg och undertecknad ,plågat våra trötta hjärnor med mängder av uppslag och ideér inför nästa sommar.
Status för tillfället : en ny oväntad öppning på föreställningen, helt olik förgående års Diggiloo........kul!!!!Känns idag på morgonen den 16 dec. fortfarande fräsch.
Efter att mina två kamrater hänsynslöst mobbat mig för att fortfarande vara en PC användare, kapitulerade jag till sist,  efter hårt grupptryck, och gav mig själv en MacBookpro 17 i julklapp.
Checkar ut i eftermiddag för att leverera en huggkubbe till Torgny som jag med hjälp av motorsågen fick till riktigt fint. Det blir min julklapp till honom......själv har han lovat att skänka mig ett antal plantor av hans egenhändigt odlade produkter.
Patrik överraskade oss båda med en julklapp som både var skitsnygg och funktionell. En vit brandsläckare !!!! Den snyggaste jag sett. Mina gamla, säkert utgångna, hänger på undangömd plats där man , vid en eventuell brand, omöjligt skulle komma ihåg var dom var. Denna stiliga livförsäkring kan man med stolthet pryda hemmet med.
Vi har också hunnit med att starta upp vår golftävling på Hooks Herrgård den 8 juli. Fick i går via sms Måns Zelmerlöfs glada " ja tack " .......vi siktar på att göra detta event större och större med hjälp av familjen Edberg.
Nästa år hoppas vi på Foppa, Mats Sundin, Börje Saming m.fl.  + alla våra kära Diggilookompisar genom åren. Många av dom är ju golfare.
God Jul önskar jag vår trogna och ständigt växande publik och alla andra också.
Lasse H


Kommentarer
Postat av: Amélie Sandström

JAG TYCKTE DET VAR ROLIGT ATT GÅ PÅ ERAN FÖRRESTÄLLNING I AUGUSTI MÅNAD

2010-11-23 @ 14:13:46
Postat av: Anna-Lena Lodenius

Hej Lasse!

Går det att få prata några ord med dig på telefon?

Det gäller en artikel som jag skriver där du är omnämnd, förklarar mer när jag får kontakt med dig.

Var kan jag nå dig?

Eller skulle du kunna ringa mig på telefon 070 7351993?



hälsn AL

2011-06-10 @ 15:29:28
URL: http://al-lodenius.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0