Vill inte åka hem!

546349-7

Nu sitter jag här i Göteborg, andra repdagen inför Diggiloo, och har ångest över att jag snart ska åka hem till Stockholm och verkligheten.  Det är exakt två timmar och sjutton minuter kvar tills tåget går... JAG VILL INTE ÅKA! 
Jag vill stanna kvar här bland alla dessa underbara, musikglada människor och bara njuta av musiken som strömmar från alla håll. Jag vill bara sitta här och sortera mina texter samtidigt som jag väntar på att få gå upp på scenen och köra järnet till nästa låt som står på schemat. Detta är nämligen det bästa jag vet, och jag längtar till sommaren så att jag nästan spricker!
Men hem måste jag trots allt. Göra de sista proven, skriva de sista uppsatserna och skicka in de slutgiltiga blanketterna till de gymnasium jag sökt till. SEN, snart, är det sommarlov och DIGGILOO!
Vi ses då!



// Molly

Kommentarer
Postat av: adam

Ne det låter inte helt fel att leva i sina drömmar:P

2008-05-08 @ 19:07:44
Postat av: Daniela

du måste ha ett jätte roligt liv

2008-06-21 @ 00:19:49
Postat av: Evelyn, i hemmet

Javisst ses vi då!

Norrtälje. Ser fram emot det riktigt rysligt!

Var första gången förra året. Riktigt kul var det!

2008-06-28 @ 18:43:50
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Julle

klart vi ses då molly! du & måns var grym på childhoddagen :D

2008-06-30 @ 23:42:29
Postat av: Berit Lindskog o Kenneth Svensson

Hej Molly!



Tack för dina underbara framträdanden i Ovesholm. Du var med oss på Barnens dag i Tomelilla.



Arrangörerna För Kristianstadsmässan

Berit o Kenneth

2008-07-07 @ 20:04:36
Postat av: Karolin

Hejsan Svejsan!:P

Din dag, min dröm, skulle va coolt att kunna sjunga (lika bra som du)och va kändis, även om jag hatar högklackat XD

Kram Karro:D

2008-08-16 @ 23:57:34
Postat av: Samantha.

hejj sötaste Molly :]

jag såg dig på eran sista Diggiloo turné för denna sommarn, på Borås Arena :) heeerreguuud vilken röst du har människa! blir nästan avundsjuk :$

sitter just nu och lyssnar på din version av Hallelujah.. <3 jag bara ÄLSKAR den!

du är en av d bästa, molly!

jag älskar dig :)<3

2008-09-07 @ 16:13:52
Postat av: Malin

Ville bara säga att jag älskar din röst. Du är också jättesöt & snygg

2008-10-24 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0