Jag tror o känner på mej att detta blir en höjdare

546349-6

Upp tidig morron vid 0630.
Vilken morron, solen gassar redan.
Tog in katten som varit ute o jagat kaniner o möss hela 
natten???.resterna såg jag på gräset.
Gjorde klart frukost till min kära fästmö Ann Marie o mina barn 
Jonathan o Hedda.
Dom kom ner som vrak allihopa idag, även Jonathan.
Drog igenom Heddas flöjtläxa, vi hade gott om tid idag, det kändes bra.
Vinkade iväg familjen.
Plockade sen ihop det sista som vi skulle ha med oss till första repan 
med Diggiloo.
Alltid lika mycke skit att ha med sej.
Undrar hur detta ska bli??.
Jag tror o känner på mej att detta blir en höjdare.
Vi har aldrig gjort nåt sånt här förrut, en hel sommars turne.

3 timmars resa till Gbg.
Stefan hade kokat gott kaffe, vi köpte bara varsin macka i Snapparp o 
åt den på vägen.

Flera hundra meter innan så hör man ljudet av sång o spel.
Väl inne i replokalen så möts man av en massa goa människor o kollegor.
Vilket gäng!

Idag är det punktrep så det är svårt att få sammanhang men det känns 
toppen!
Fortfarande nojjad över vilka egna nummer vi ska göra, men det ordnar 
sej.

Må gott från Kim

Kommentarer
Postat av: monika

ta vilket/vilka nummer som helst, det blir alltid bra med dig och stefan! hoppas vi får ihop det och kan se er någonstans!!
jag är inte ett dugg orolig!
kram monkan.

2008-05-11 @ 20:35:23
Postat av: Kerstin Andersson

Finns bara ett ord i Ronneby Ni var TOOOOPPEN bra Högsta poäng vill se mer av er.. Häl Kerstin

2008-07-06 @ 11:32:42
URL: http://kim
Postat av: Inger-Lena

Hej!

Såg er i Göteborg; helt fantastiskt!

Vilken energi och vilken förmåga att leka med musiken!!Skulle vilja se er igen i Båstad(bor i Laholm)men där finns inga bra biljetter kvar..snyft...



Skulle gärna vilja veta hur ni gjorde ert gemensamma pianospel...



Bamsekram o lycka till!!

2008-07-13 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0