Hej hopp!

nanne1

Jaha, mitt i ledigheten står man här nu och repar och det är ASKUL!!!!! Tänk att musik kan vara så fantastiskt roligt. Det är dessutom ett super härligt gäng jag får äran att åka ut och jobba med i sommar. Längtar redan massor. Vi har gått igenom låtarna, pratat igenom lite upplägg inför showen och även gjort flera intervjuer och fotograferingar, både i går och i dag. Nu bär det snart iväg till hotellet. Ska lägga mig på hotellrummet här i Göteborg och jäsa och ladda inför morgondagens rep. Pusssssss! Nanne :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så söt så :-) Puss&kram /Din Lina

2008-05-07 @ 17:22:57
URL: http://schlagerankan.blogg.se
Postat av: Marisan

Hej Nanne! Kul att kunna följa dig och gänget i Diggiloo. Saknar dig mycket och jag hoppas så att kunna komma och se dig i Diggiloo i sommar, då till Ulriksdals Slott här i Stockholm som är närmast. Har du fått mitt senaste mail som jag mailade dels till dig och dels till Kim på Somco?

Vi hörs och ses hoppas jag både i sommar och någon dag på Somco.

Ta hand om dig.

Puss Marie

2008-05-08 @ 13:11:36
URL: http://marisans.blogg.se
Postat av: Marisan

Du Nanne glömde fråga en sak. Du råkar möjligen inte behöva en assistent eller något liknande med dig på Diggiloo turnén? Undrar bara för i så fall vet du vart jag finns. *Blink*

Puss igen

Marie

2008-05-08 @ 13:21:42
URL: http://marisans.blogg.se
Postat av: Celicia

Va sööööööt du ÄR!!!!

Du är i Göteborg?!? Ta en sväng hit vetja :-) och muntra upp mig.. Hahha.

2008-05-09 @ 10:19:57
URL: http://schlagerb0g.blogg.se
Postat av: Helena Lunde Wetterström

Heeej Nanne :D Du e ju föör söt bara! Är du fortfarande kvar i Göteborg? Vet att du inte har så mycket tid nu men det hade vart jättekul att träffa dig eftersom att jag går i skolan i Göteborg numera.Drömma går ju antar jag.. kram

2008-05-12 @ 17:40:59
Postat av: Inger-Lena

Hej Nanne!

Ja, jag skriver som tjejen ovan;behöver du en assistent av något slag?

Såg er i Göteborg, ni va helt fantastiska!!

Sjunger själv en del och måste säg att högsta önskan är att någon gång få stå på scen som körtjej(kan en trebarnsmor göra en sån debut?)och få blanda spex och sång!

Man blir så glad när man tittar på er.

Vill gärna lyssna på er igen, men då får de bli i Båstad och där finns ingabra biljetter kvar...snyft...

Du är underbar (fast du e liten)hahaa, och har en härlig humor!!

Ha de gott å lycka till i fortsättningen!

2008-07-13 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0