Energin är som i en 1a klass och deras första skoldag! Toppen!

546349-4 

Göteborg

Det är Diggiloo på schemat. Göteborg är arenan och lagen är sams och behöver ingen domare!

Måns, Molly, Lotta, Lasse, Nanne, Stefan, Kim och bandet- det repas, brainstormas, körövas, tragglas och njuts. Redan så här tidigt  i repetitionerna inför sommarens Diggilooturné känner jag att det kommer smälla i sommarsverige!

Kemin är ren och härlig. Alla gör det dom ska utan att bli ombedda 2 gånger och energin är som i en 1a klass och deras första skoldag! Toppen. Och det är väl ingen som missat att just ?energi? är mitt favoritord!

Repetitionsdagarna här i Göteborg är långa och då är det skönt att komma ?hem? till ett stort härligt hotelrum. Jag har till och med balkong med utsikt över hamn och centralstation! Lyxigt ska det va! Men nån belöning ska man väl ha när man sjungit 8 timmar i sträck och då även på italienska!

// Linda


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon Ohlsson

Hej Linda! Ser fram emot 12/7 då vi för första gången skall gå på Diggiloo! Tack för en härlig dag i söndags och för att du är så gullig mot Simon! Var rädd om dig! Kram från oss!

2008-05-07 @ 12:49:21
Postat av: Emma

hej linda!
kan tyvärr inte komma till göteborg men till borås kommer jag. längtar! :) vi ses då.

kärlek.

2008-05-07 @ 22:26:11
URL: http://emmaa95.blogg.se
Postat av: sofie ?gissa? ler

heja lilla vän,

vad söt du är , mycket blogg för dig nu, gillar att du bloggar, härligt ju, men gud så varmt det är ute, du ska se diggiloo sommaren blir som värsta australien sommaren, tok varmt.

2008-05-08 @ 09:03:57
URL: http://dofie.blogg.se
Postat av: Liici

Vi ses 8 augusti i Åminne folkpark i Finland.

2008-05-08 @ 21:00:46
Postat av: Dane Och Alma

Jahaja, då har man fått starka order av en 5-åring att vi ska gå på Diggiloo när det bär av till Eskilstuna. Hoppas vädrets makter är på soliga sidan då
:)
Gör som du brukar Linda, "Kick ass and give em hell"
Ses där.

M.v.h. Dane.

2008-05-10 @ 12:40:54
Postat av: Marcus (ditt största fan)

Hej Linda! jag är ditt största fan, jag lovar. Jag ska åka till skelefteå på semester och då ska jag gå med min familj och se dej och diggiloo. Jag har gått med i nickelodeon tävingen och jag hoppas att jag vinner så jag får träffa dej. !Linda Är Bäst Ingen Protest!!!!!!!!!!!!!! MVH och Bästa hälsningar Marcus Larsson.

2008-05-19 @ 22:26:04
Postat av: cabbe

linda
du är bara bäst....$$$$

2008-05-20 @ 06:41:02
Postat av: CS

Hej Linda kul att du bloggar igen. Ska bli kul att läsa om turnen här i sommar. Ser framemot att se dig på Sommarkrysset imorgon.

2008-05-23 @ 21:33:26
Postat av: Dane Och alma

Fasiken va glad man blir när man ser sin lilla dotter sjunga din EM-låt, fast hon blir lite sur på mig " pappa du håller ju på Kroatien, och vi bor faktiskt i Sverige" :) Man blir glad. Låten är faktiskt bra, man blir glad av den :) Kör hårt nu i Eskilstuna, min dotter ser fram mot det.



M.v.h. Dane & Alma.

2008-06-11 @ 18:08:13
Postat av: Patrik

Hej!

Ville bara säga att mina föräldra har varit på alla premiär i Ronneby och dom ska dit i år så jag hoppas och tror att ni ge väl Järnet i år också och speciellt du Lindamed CO

2008-06-17 @ 15:29:11
Postat av: FRIDA 9ÅR från Falkenberg

Hej Linda!!!

Hoppas vi ses på lördag 19/7, då kommer jag till Båstad.Jag skulle så gärna villa prata med dig, du är min stora idol.



Kram Frida i Falkenberg

2008-07-18 @ 18:01:26
Postat av: Maria..

Linda!!

Jag Älskar dig..!

Jag är ditt största fan!!

Jag vill jätte gärna träffa dig<3

Du är GRYM!!

2008-08-09 @ 13:08:37
URL: http://fliiickanmaria.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

hejsan linda.



jag heter caroline och jag är 15år, jag tycker såå mycket om dig. jag rider ochså. men jag har flera artiser jag tycker om ochså. men jag tycker om dig jätte mycket jag lyssnar på dig varje dag nästan, det skulle vara kul och träffa dig nån dag.:) jag har djur. mvh caroline.

2008-08-10 @ 20:19:02
URL: http:// youtube.com
Postat av: Karolin

Hej, Linda!:D

Var på diggiloo I ULRIKSDAL igår, Du har grym utstrålning och energi..XD å fantastisk sångröst:)kram Karro!

2008-08-16 @ 23:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0