Det gäller ju att inte avslöja allt som sker i sommarens show!

546349-5 

Då är det dags igen!

Sommarens Diggiloo turné är i startgroparna och det är mycket som ska falla på plats!

Det är spännande och väldigt roligt.

Alla är väldigt laddade och det är inte bara temperaturen som är hög i replokalen! Arbetsmoralen och stämningen tävlar om första platsen!

Just de här dagarna är det tempo, tonart och form på låtar som ska sättas.

Årets artister kommer och går i replokalen-när vi inte sjunger och körar är det gitarrer som ska signeras, promokläder som ska provas, man ska måttas för scenkostym och idag har vi haft journalister och fotografer som smygit omkring i replokalen! Det gäller ju att inte avslöja allt som sker i sommarens show! Ha det gott så länge, nu måste jag öva med gänget.

// Lotta

 


Kommentarer
Postat av: sara

Lotta du är min största idol och jag ser framemot att få se dig uppträda till sommaren-

2008-05-08 @ 11:26:17
Postat av: Lina

Stort lycka till med årets Diggiloo bruden! Öva flitigt så blir det succé iår igen ska du se. Du vet redan vem som är den största stjärnan av er alla. En käck och genomgo norrländska som är helt otroligt fantastisk grym både på och utanför scen och som skänker oss alla så mycket enerigi och så mycket glädje. Kan inte sägas för många gånger, tusen tack för att du finns! Keep on rocking! C U, kram Lina

2008-05-08 @ 12:45:22
Postat av: Inger-Lena

Hej Lotta!

Kollade på er i Göteborg och tyckte ni va helt fantastiska!!

Sjöng hela vägen hem och var full av energi!

Tänk,att få uppleva att stå på scen och sprida sån glädje. Vilken dröm att få va en av körtjejerna.....

Har alltid varit min dröm att få blanda spex och sång!

Ha de gott å tack för en underbar show!!



Ps.Kan du avslöja hur Stefan å Kim gjorde sitt gemensamma pianospel?

2008-07-13 @ 23:00:55
Postat av: Jessica

Hejsan Lotta!

Hoppas att du svänger förbi Diggilookören nu när ni är i Båstad. Vi står nere vid Hotellet och sjunger vid 17.30.

Kram Jessica

2008-07-19 @ 12:31:12
URL: http://www.ballanz.se
Postat av: mikaela

hej lotta jag var å tittade på dig på premiären i ronneby du var bara bäst jag har haft dig som idol sen jag var tre å det bara fortsätter år efter år nu e jag snart 17 du e bäst lycka till syns nästa år i ronneby ps jag har gått varje år du äger många kramar mikaela

2008-07-19 @ 20:37:49
Postat av: Erika

hejsan! lotta du är min förebild! du är så fräsig "Cool"! :)

ha de så bra.. kramar

2008-07-22 @ 16:48:27
Postat av: Marianne

hej Lotta!

Vi är lika "gamla" och jag tycker du är så cool!

Alltid snygg och fräsch och jag bara älskar dina kläder, var shoppar du!?

Ha en fortsatt skön Sommar!

Kram Marianne

2008-08-02 @ 16:27:33
Postat av: ankan

Hej Lotta!

Äntligen ska jag få se dig live. Den 15/8 i stockholm.Har länge velat se dig live.Men nu så.

Du utstrålar sån glädje.och du är så fantastiskt duktig sångare.Hoppas du gör en egen platta snart.

kram Ankan

2008-08-05 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0