Då var det i full gång igen...

anette1

Som jag har längtat efter dessa dagar! Musiken strömmar ut ur högtalarna, telefonen ringer , folk kommer och går .... korrigering i texter, uppdatering av manus, klädprovning, press, försenade flyg, omstuvning i schema.... Var ett hotellrum kort igår, men det löste sig i sista stund.... pust.... Hela stan är full av hotellgäster ... Tror det är någon mässa .. .. Eller kanske är det vi som fyller stan.... Slapp sätta upp tältet i slottskogen iallafall.

Detta är tredje repdagen , och jag tycker har vi kommit långt, det jobbas för fullt i varje vrå, det är roligt att följa utvecklingen, från "skrivbordsprodukt" till show, har Patrik (regissör, producent), Holm och herr Söderberg valt rätt låtar...

Ser fram emot att ta tag i alla "to do´s" som uppstått, så snart repen är över, nu måste jag sluta. Linda & Lotta skall ha skjuts, MTK (koreograf) väntar på mejl från mig...hon vill ha uppdaterat körschema, nu tar musikerna paus... skall passa på att samla in texterna till programbladet från dem, och så måste jag boka Nannes hemresa, verkar som hon kan åka hem en dag tidigare..... tiden springer iväg när man har roligt på jobbet!

// Anette (showansvarig och turnéledare)

Kommentarer
Postat av: annci

Låter som ett välkänt famileliv i norr .. anar det finns lite Hanna/anamma i dig oxå . Full koll på hela gänget .. Kram
fr annci

2008-05-08 @ 08:56:05
Postat av: Elle

Härligt att höra att det är full fart på jobbet! Vi ses! Kram från alla oss i Bollstanäs!

2008-05-08 @ 09:41:51
Postat av: pappa



Hej.

Du är bara så CANONBRA. Välkommen hem till midsommar. Kram

2008-06-15 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0