Äntligen igång!

546349-3

Wow, äntligen igång efter åtta månaders slit med årets Diggiloo.............repet startade igår med Måns Z. som kom sen kväll till Götet. Idag har vi kört med vårt grymma komp. ( landets bästa goa gubbar...) Måns lämnade vid tvåtiden för ett gig i Stockholm. Linda Bengtzing kom vid lunchtid, riktigt, riktigt revanschsugen efter sorti i körslaget och en vecka på svensktoppen . Hon gav järnet till allas hejarop och kommer att leverera grymt på Diggilooscenen i sommar. Lotta coachar som vanligt alla körstämmor och har full koll på att bandet får fika på utlovade tider..........
See you tomorrow
// Lasse Holm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar dig Lasse, så sjukt rolig!

2008-06-30 @ 23:37:20
Postat av: Anonym

Såg för första gången din show i Ronnyby. Det var det bästa jag har sett. Har rest mycket och sett shower i Las Vegas. Men detta var något fantastiskt.

Du har verkligen fått ett riktigt bra team,med klass på musiker och artister. Lycka till och detta är något jag kan varmt rekomendera.

Det är inte sista gången jag går på din show

MVH Mona

2008-07-06 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0