Utkast: Känns partytricket ...



Känns partytricket igen....Ja ha ja...
Men här i Ronneby är det inget partytrick-här är det beviset på att texter, steg och regi blivit lite för mycket. Sammanbrottet är nära....Hjälp. Hur ska det gå. Premiär på lördag. Måste nog prata med nån innan-eller skaffa mig ett nytt face. Eller ett nytt partytrick. Men trots kaos i face och hjärna så har vi förbaskat kul. Denna bild är regisserad av Molly Sandén. Gissa om hon ska få igen.....
Konstigt nog har hon svårt att vara ful......

Kommentarer
Postat av: Simon Ohlsson

Hej Linda! Roligt kort!! Hoppas att du mår bra! Vi ser fram emot den 12/7 i Eskilstuna, mamma och jag!

Kram från Simon och Co.

2008-07-01 @ 16:30:54
Postat av: Sofie L

hej Miss L ,



sitter inlindad i en filt hemma vid datorn & tittar på lite av varje, jag drömde om dig inatt, att du knackade på hos mig, & jag blev glad då du kom, sen satt du på en stol hos mig & var tyst , jag gick runt hemma & letade efter mobilen, haha, sen sa jag till dig: alltså, jag borde köpa ny dator, du bá: men behöver du verkligen en sån? nja sa jag, men jag har haft min 1 år nu! sen svor jag & sa: jag hittar inte min mobil, måste köpa mig en ny en & du bara skakka på skallen!

2008-07-04 @ 19:40:00
Postat av: Sara

En mycket rolig och bra kväll i Ovesholm.

2008-07-07 @ 15:29:33
Postat av: ida rehnsbo

ja, vist har hon, molly.

så underbart fin.

2008-07-11 @ 12:38:52
URL: http://idaviola.devote.se
Postat av: Antis

Hej Linda!

Jag har skrivit i både gästboken här och din egen... av den anledningen att vi skall komma till Tanumsstrand den 15 juli för att se (främst dig schh) och min dotter Emmy skall i största hemlighet få åka och se dig på sin 9:e födelsedag just den 15:e. Hon skulle bli så otroligt tacksam vet jag om du skulle få en möjlighet till en minut och ett snabbt "hej" bakom scenen eller så före showen? Hon avgudar dig och det skulle göra hennes födelsedag komplett! Om du kan så mejla mig så får du mitt mobilnr... Kram från Emmys mamma ler

2008-07-14 @ 17:16:31
URL: http://hjulfrun.blogg.se/
Postat av: mia

Hej Linda fin bild du va bra i eskilstuna den 12/7 du var bäst =) karm mia

2008-07-21 @ 17:05:58
Postat av: Maria..

Hej Linda..



Du är alltid fin..



Älskar dig grymt mycket



//Maria

2008-07-27 @ 18:38:09
URL: http://fliiickanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0