Svar på frågor

Akt nummer två har precis börjat här vår andra kväll i Båstad. I pausen passade jag på att fråga Linda & Måns några av de frågor ni har ställt i bloggen och här kommer svaren:

1. Har ni någon peppning innan ni går ut på scen? Och i så fall vad?

Linda: Ja det har vi. Vi kör en dagissamling/ringdansgrej där vi ropar upp allas namn.

2. Får era familjer följa med i bussen?

Linda: Nej, ingen får följa med.

3. Favoritlag i fotboll? Och vilka tar guldet i år?

Måns: Inter är favoritlaget. Vinner gör Bajen (Hammarby)

4. Finns det något tema i er show denna gång?

Måns: Europeiskt.

5. Hur väljer ni låtarna och vem som ska sjunga vad?

Linda: Det gör Lasse Holm , Torgny Söderberg och Patrik Krall men vi får naturligtvis tycka till.

6.Måns, vilken är din favoritlåt med System of a down?

Måns: Oj det måste nog vara "Chop Suey"

 7.  Vilken har varit den bästa spelningen hittils?

Linda: Man är aldrig bättre än sin senaste spelning så jag säger Båstad på den.

Ni kommer att få fler chanser att ställa frågor till artisterna så håll utkik här i bloggen för er nästa chans. Nej nu är det dags för Måns fantastiska version av "Et maintenant" så nu avslutar jag detta inlägg för att gå och njuta vid scenen :)

Ha en toppenkväll!

Kram Kram
Maria Olsson - Crew

Kommentarer
Postat av: nemo

hej jimmy jansson du är toppen i knoppen du e min favo rit i bit villken låt brukar du sjunga mest och gamal är du??? kram remo från gotland..

2008-07-25 @ 23:11:38
URL: http://sverge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0