Vilket gäng 2011!

Vissa känner jag sedan tidigare år, andra är nya. Visst fick jag en försmak av att de var enormt trevliga när vi var i Las Vegas, men vilket gäng! Så mycket repetitioner, liten skvätt dans och några turer i höghöjdsbanan - och humöret på topp! Och sen när alla egentligen ville åka hem, då var det dags att ta foton för programboken! Alla sommarklädda och inget sommarväder. Den ena bilden konstigare än den andra, dock med fantastisk hjälp av Peter Knutsson, Ulrica Sasco, Lotta Sundberg och Sabrina, så bara löste allt sig. Tack alla söta i hela gänget, både bakom och framför kameran! Herregud, vissa satte sin bild på första klicket. Med hjälp av hästar, jordgubbar och andra detaljer så kommer nog årets programbok verkligen att andas sommarminnen.
Jag låter er gissa vem jag tycker var modigast, vem som satte sin bild först, vem jag är mor till, vem som fick lite annorlunda kläder på sig, vem som sprang ifrån vem på löparbilden, vem som nästan blev blöt, vem som blev blöt och lite till.
Det är en ära att få jobba med Diggiloo, år efter år.
Åsa Nathell
Kommunikationsansvarig

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar Sara Löfgren, hon är grym!

2011-05-06 @ 20:33:03
Postat av: robin

Ta bort magnus och lägg till en riktig stjärna som andreas L iställer med hittar fr alcazar

2011-05-12 @ 11:05:54
Postat av: Anja

Tvärtemot Robin tycker jag ÄNTLIGEN, Magnus! Vem som var den största stjärnan i Alcazar, så länge han var med, råder det inga som helst tvivel om. Magnus är oerhört begåvad, snygg och dessutom sympatisk. Han är verkligen mångsidig, och möjligen ligger det honom lite i fatet. Han är nog irriterande bra för vissa. Ge honom häftigt, nytt material bara! Älskar det gamla, men är inte lika förtjust i 70-talsdisco som han själv tycks vara.

2011-05-16 @ 17:42:01
Postat av: Elly

Andreas Lundstedt - stjärna?



Bygger du det på hans oerhört framgångsrika solokarriär då eller?



Alcazar slog ju faktiskt igenom i Sverige först när Magnus blev medlem. Efter det väl ärligt talat gått sådär för dem va? Trötta och tråkiga liksom...

2011-06-20 @ 02:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0