Nu är repetitionerna igång!

Årets artister anlände igår hit till Ästad Gård utanför Varberg, supertaggade inför årets "Camp Diggiloo". Veckan innehåller bland annat genomgång av årets show, teambuilding, repetition av låtarna och pressintervjuer.

 

Som ni förstår blir det ett tufft schema att hinna med allt på bara några dagar. Men tack vare att vi befinner oss på Ästad Gård med den lugna, friska lantluften och den fantastiska naturen utanför dörren så klarar vi oss utmärkt! Att maten de serverar här är av högsta klass och gudomligt god (i alla fall om ni frågar oss) gör inte saken värre! :)

 

Den fantastiska utsikten här på Ästad Gård!

 

I år kommer temat på andra akten att vara Las Vegas så det kommer självklart att bjudas på en färgsprakande och händelserik show!

 

Linda Pritchard, Magnus Carlsson och regissör Butta repar.



Linda Bengtzing sjunger på låtrep.

 

Vi som är praktikanter på Krall Entertainment (som arrangerar Diggiloo) har uppgifter mellan himmel och jord. T.ex fraktat gitarrer som ska signeras, letat låttexter, hämtat folk på flygplatsen och lämnat in Lasse Holms kostym på kemtvätt. Men vi har även haft tid att titta lite på repetitionerna och kan försäkra er om att Diggiloo 2011 kommer bli kanon!

 

// Anna, Emelie och Evelina - praktikanter


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir så avis!. Längtar tills någon upptäcker vem jag är!. Jag och mitt piano!. I love it!.

Inte för att den som skriver på bloggen kommer svara men alså , hur ska jag göra för att visa folk vem jag är ?. dom som känner mig vet ju det och säger att jag är duktig osv , skriver egna låtar men om man vill bli känd nu och inet om 34389 år hur gör man då : ?

2011-05-04 @ 19:41:22
URL: http://pritchard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0