Musikrep med killarna, Torgny och Lasse



Musikerna har samlats för musikrep i dagarna 3, Torgny Söderberg
övervakar, och kollar att killarna håller sig till noterna!

Vi repar på Brew House i Göteborg - och längtar inte alls ut till det fula
sommar vädret... nä de känns jättebra och va instängd i bunkern!



Mats Johansson - vår bästa gitarrist!


Grymma bästa trumpet och trombon, Magnus & Peter... ...


Vår briljanta keyboard 2 & en lika fantstsik arrangör
Dan Evmark, laddar upp inför fortsatt arbete!

Dan banan.... (kunde inte låta bli)


Diggiloo´s eminente kapellmästare och arrangör Leif Ottebrand
har bråda dagar.....många nötter att knäcka!

Jag printar och printar , nu skall jag springa upp med nytt körschema
till Herr Söderberg... för han har slarvat bort sitt!

Bloggare
Anette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtan till showen blir inte mindre då man läser den fina bloggen.

2011-06-30 @ 18:11:54
Postat av: Anonym

a

2011-06-30 @ 21:09:05
Postat av: Andreas Ulanowsky

Hejsan,



Jag bara tänkte på att det skulle vara kul att få höra bandet spelar några låtar själva på Dalhalla. Om musikanterna kan lite Jazz, som Dixieland, vore det kul om några av dom i bandet spelade det innan showen borjade!



Jag tycker att detta förslag kan ge lite variation till konceptet. Eller bandet kan få välja vad de ville spela själv.

2011-07-04 @ 01:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0