Vi på Diggiloo är superstolta över Jessica!

Jag tog precis paus i nerplockningen av utomhusbelysningen som vi satte upp till jul (!) och skickade iväg ett lycka till sms till Jessica! Så kul att hon hamnade i finalen. Jag lär helt klart bli av med en slant idag, när hela familjen sätter igång med röstningen. Ja, heja Jessica.
Tur att julbelysningen åkte ner, för nu känns sommaren rysligt nära. Årets crewkläder är under planering, och fantastiska PF Concept hjälper oss i år med det igen. Jag vågar nästan säga att det inte blir limegrönt igen. Känns fräscht med en ny färg, samtidigt som vi som har varit med några år haft massa kläder att byta mellan. Men det är slut på det nu, en ny färg ska in. Någon som vågar på sig en gissning?
Jag sitter nu med sista planeringen av marknadsföringen, och är lite sur över vår fina hemsida, den tillåter inte så väldigt mycket festliga saker. Det mesta känns klurigt, men det är bara att tänka framåt och bygga i nytt system inför nästa år. Vet ni föresten om att vi har en fans page på Facebook? Och inte har vi någon riktigt bra möjlighet att marknadsföra den på vår hemsida heller, kanske kommer upp något här på bloggen. Men sök på Diggiloo under sidor på Facebook, så dyker den upp.
Det finns mer att berätta, om vad som är på gång. Ska spara det till annan dag, men lovar att skriva lite oftare här.
Vad och vem vill ni ska blogga här? Och om vad? Skicka gärna in tips, så ska jag försöka få fler att blogga, oftare.
Hej från Åsa som jobbar på marknadsavdelningen

Kommentarer
Postat av: Tero

Håller med om att Jessica Andersson sjunger mkt bra :)

2010-04-01 @ 21:16:49
URL: http://terostrav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0