Slutspurt

På torsdag den 18 mars kommer Torgny Söderberg och Diggilooproducenten Patrik Krall att landa på Malagas nybyggda flygplats. Efter sex veckor med ständigt regnande och ganska kyliga vindar hoppas jag dom tar med sig bättre väder från Norden. Det känns spännande att nu kreativt skapa dom sista viktiga ingredienserna i årets Diggiloo. Det som hittills är spikat känns väldigt bra med ett facit från föregående år i medvetande. Jessica A gjorde ett förträffligt jobb i Melodifestivalen med sin låt " I did it for love" men den, och dom övriga låtarna i årets schlager har varit överraskande svaga. Jag tror vi får svårt att skrälla i Oslo trots att jag gillade Anna Bergendahls låt. Att hon vann kändes ändå ok. Vi får vrida och vända på vår fantasi när det gäller hur vi, på vårt traditionella sätt, skojar med finalfältet i första akten.......det fanns ju ingen "Tingeling" i år tyvärr..............men man vet aldrig vad Thomas Peterson hittar på!!!
I morgon ska jag försöka spöa Peter, sonen som kom igår, i golf......det lär bli svårt med tanke på tidigare resultat.
Hälsningar från ett i dag både soligt och just nu regnigt Costa del Sol.
Lasse H

Kommentarer
Postat av: Helene Forsberg

Hejsan! Vi (2 vx 2 barn 9,11) har varit o kollat på er i Läckö i två år. Har beställt biljetter via diggiloo klúbben i år så nu blir det till att sitta fint på rad 4 nu detta tredje året.

Vi tycker hela grejen är jätte kul o verkligen en familjefest.( speciellt som när förra året tösen fick krama om både favoriten ola och mojje!) Kommer ni att ha några jokrar med i år? Drömmen vore ju att få se måns Z igen då vi tycker han är toppen!

Ha en fin påsk!

Familjen Forsberg

2010-03-15 @ 17:57:56
Postat av: Louise

Hej!!!! VARFÖR KOMMER INTE ERIC SAADE????? Please!!!!!!! Han är ju jätte grym, och han har ju jätte mycket unga tjejer som fans (t.ex. jag) Jag tror ni skulle få en mycket större publik!!! Om ni tar med eric saade så har jag ju uppfyllt min dröm, att träffa honom för han kommer knappast till finland på egen hand, eller, NEJ!!!!!!PLEASE!!!!!! GÅR DET INTE ATT TA IN EN TILL!!!?????

2010-03-16 @ 14:39:51
Postat av: Sandra

Jag håller med Louise, ta med eric om det inte är för sent!!!!!! eric <333

2010-03-16 @ 14:43:45
Postat av: desiree !

härlig blogg!

kika hemskt gärna in hos mig :D

2010-03-16 @ 15:00:13
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Snygg blogg!! :D

2010-03-16 @ 15:05:32
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0