En fantastisk Diggiloosommar!

Hej!

Jag heter Sophia Stolpe och jag har fått möjligheten att skriva på denna härliga blogg. Jag kommer att åka med på turnén hela sommaren och jobba som restaurangansvarig, samt skriva en del på bloggen och på vår facebooksida Diggiloo.

Jag är 23år gammal, bor i Göteborg och studerar Försäljning och Marknadsföring. Jag hamnade här på Diggiloo via min första praktik - En superpraktik med andra ord!

Det händer en massa nya spännande saker på bloggen och vår facebooksida. Vi har nu kört igång Bambuser, vilket gör att vi kan sända live direkt till facebook och bloggen. Detta kommer vi att använda oss av så ofta vi kan i sommar. Så håll ögonen öppna efter nya spännande uppdateringar! Till höger om inlägget kan ni redan nu se våra allra första bambuservideos!

Gå gärna in på vår facebooksida och Gilla oss. På så sätt blir ni ett fan och ni får ta del av spännande information och massa roliga erbjudanden m.m. Just nu pågår det en tävling som går ut på följande:

Den 1 juli kommer vi att dra vinnarna av backstagevisningar på tre orter i Sverige! Allt du behöver göra är att skicka ett meddelande till oss på vår facebooksida, skriv vilken ort du vill vinna till. Busenkelt. Ps glöm inte att föreslå oss för dina vänner :)


Det kommer att bli en fantastisk Diggiloosommar och jag ser fram emot att lära känna alla er underbara läsare!

Kram Sophia

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jag vill åxå följa med på turnén :D

2010-06-24 @ 21:34:41
URL: http://mojjefansetelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0