Nu är vi igång!

Nu är nästan hela gänget på plats i Ronneby och artisterna och musikerna repar för fullt. Det är härligt att vi äntligen är igång! Jag heter Veronica Bergström och är en 23 årig tjej som studerar Kultur Turism med marknadsföring i Lidköping och har haft turen att få praktik på Krall Entertainment! Jag har arbetat med marknadsföringen nu i ca 10 veckor och nu ska jag äntligen ut på Diggiloo turnén! Som jag har längtat! :) Jag vill lära mig allt om hur detta stora arrangemang fungerar och lovar att dela med mig av mina nya erfarenheter till er läsare och visa allt roligt som händer! Jag kommer under turnén att vara entréansvarig, köransvarig och tillsammans med artisterna och många fler vara ansvarig för bloggen och facebook! Vi kommer ha en riktigt rolig sommar! 

Just nu övar artisterna på sina dansmoves, och musikerna soundcheckar.



Mojje soundcheckar med bandet.

Nu kommer det vara några intensiva och roliga  dagar här i Ronneby innan premiären på fredag den 2 juli i Brunnsparken. Ni kommer väl? :)

Kramar Veronica

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul att ha er här igen. Jag undrar om det blir genrep för allmänheten på torsdag som det brukar? Det är alltid så kul att se det innan "den riktiga föreställningen.

2010-06-28 @ 19:49:17
Postat av: Eva

Hur dax börjar genrepet för allmänheten på torsdag?

2010-06-28 @ 21:33:39
Postat av: Diggiloo

Hej! Va roligt att ni har tyckt om genrepet! I år är tyvärr genrepet ett slutet genrep för endast speciellt inbjudna gäster, så ni får tyvärr vänta tills på fredag för att se showen! Men den som väntar på något gott! :) Det kommer bli fantastiskt! Vi ses på fredag! Kramar Diggiloo gänget.

2010-06-28 @ 22:20:22
URL: http://diggiloturnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0