Kan Gunhild bli årets skåning?

Ja, Detta är verkligen inte riktigt klokt. Nu har jag blivit nominerad till årets skåning. Jag som är Göteborgare från början. Men det är aldrig för sent att byta ursprung. Ytterst hedrande är det i alla fall för jag älskar Skåne och har alltid gjort. Man satt där uppe i Göteborg i alla år och suckade längtade söderut. Nu smäller det!!!!! Om ni vill rösta på mig så mejla in ditt förslag till [email protected].

Du kan skicka ett sms till nummer 72 200.
Börja med KVP SKANING och gör ett mellanslag. Skriv GUNHILD CARLING.

Glöm inte att rösta innan midsommar. Spana in länken till Kvällsposten!

Vi ses på Diggiloo :)

Gunhild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0