Vilken härlig premiär!!!

Det har varit en helt underbar kväll med perfekt väder och härligt glada gäster! Hoppas att ni alla gillade föreställningen, och för er som ska se den i de andra städerna har ni verkligen något att se fram emot!
Artisterna gjorde ett riktigt bra jobb och bjöd på en fantastisk show! Jag känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra Diggiloo sommar!





Härliga Diggilooare som köar för att komma in :)

Underbara värdar som hjälpte oss i entrén.




Tack alla för ikväll! Imorgon kommer vi till Kristianstad!

Soliga hälsningar Veronica


Kommentarer
Postat av: Lotta

Thomas Pettersson är BÄST !!!!!

2010-07-03 @ 09:40:29
Postat av: Jenny

Synd bara att ni tog bor fyverkerierna. Många saknade det!!!

2010-07-04 @ 00:15:49
Postat av: Lena

Varför inga fyrverkerier??????

Mina barnbarn sååååååååå besvikna!!

Jag hade ju lovat dem att showen alltid slutade med ett fantastiskt fyrverkeri då det är premiär!!!!

2010-07-04 @ 16:37:28
Postat av: Jenni

Mojje är bäst!!



Vi saknade oxå fyrverkerierna!

2010-07-04 @ 22:29:56
Postat av: Fam Svensson

Hej

Tack för en helt fantastisk show i Ovesholm.

Det var mycket underhållande. Stor varriation och det fanns något för alla åldrar.

Artisterna var fantastiska vill inte framhålla någon

egentligen, men Mojje var årets överraskning vilken

artist han är. Han är inte bara Mr lattjo lajban längre.

2010-07-05 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0