Utomhusblogg på Öland!





Bakom träden, vackra stenmurar och en gul buss kan man skymta scenen här på Öland!

Då vädret tillåter så kan jag plocka fram min lilla dator och sitter på en bänk vid serveringen å tar lite kvalitetstid på internet - alltså en stud här på Diggiloobloggen. Theresia fick precis igång PA-systemet i Cederroth-tältet så nu är det god stämning här - och musiken ljuder.

När jag gick över arenan med datorn i handen så ropar malin:

"- är det utomhus blogg idag?"

Jag:

"Jajjamen, idag är det utomhusblogg!"

Så där av rubriken.
Jag känner att jag plockade fram min mest kreativa och skapande sida vid rubriksval. ;)




Diggiloo goes Westen!

Då vi i produktionen hade två dagars transfer mellan spelningarna så tog vi ett besök i vilda vestern.

Det bjöds på allt från rodeotävlingar ( där jag för protokollet vill presentera nytt  personbästa för egen del - 47 sekuner på tjuren, räckte tyvärr inte ens till pallplats, men känner mig helt klart nöjd endå..) och 5 kamp. Riktigt kul. Vi lekte cowboys och indiander i dagarna två. Man kommer nog aldrig att växa upp - och tur är väll det.



Med pesition jagas poäng.


lag 4:a  - Glada vinnare av 5 kampen.




Var bara tvungen att lägga upp den här bilden - Klara lyckades fång en mycket koncentrerad jag bloggandes med ketchupen och senapen i bakgrunden sittandes i hennes serveringskiosk.

Så, det var det - nu skall vi ladda för en fin kväll men go show här på Öland.

Jag vill hälsa min vän Lisa som kommer hit ikväll med pojkvällen Patrik, och alla ni andra varmt välkomna till oss på Diggiloo.

Bästa Hälsningar
Grabben i kiosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0