Let´s go Filipstad!


Snus, strumpor och psalmbok - Japp, då skall allt vara med!


Väskan är packad och det betyder att det skall ut å rullas på vägarna igen.
I skrivande stund kan jag nästan beskrivas löpa genom Göteborgs centralstation, samtidigt som jag försöker tugga i mig skinksmörgåsen lilla mormor skickade med (äts naturligtvis med andsakt - i sinnet iaf) för att undvika onödigt blodtrycksfall. Mitt i detta slog det mig - klart fasen man skall hinna med och släga upp ett litet inlägg. Det här med att ha flera bollar i luften har ju blivit lite av ett modeord, så jag testar om jag har den förmågan. Det kan även vara som en vän till mig så, simultanförmåga, det är det samma som att få flera saker ogjorda samtidigt. Det är nästan jag får lov att hålla med. Smörgåsen blir inte riktigt uppäten, och löpsteget blir således inte vad det borde. Mjölksyran kommer ju som ett brev på posten när man mar brödsmulor och salami i hela andningsmekanismen. Med denna lilla utsvävning vill jag bara säga att det får bli tt litet kort och konsist inlägg. ;)

Nu är vi iallafall på väg mot Filipstad å det skall bli grymt!

Under förra trippen så satte några (gamlingar) i en av de andra bussarna en lite syrlig komentar i stil med "Föräldrar ansvara för sina barn" på vår bussdörr. Misstäkt orsak - vi har vår ungdom kvar. ;)

Så i morgon kan (!!) det komma en än tramsigare kontring från "kidsen" på den aktionen.
osch - vilken cliffhanger!!






Håll er uppdaterad!

Ses i morgon!

(och du som läser detta - skriv en komentar här nedan. Då blir vi så glada i bussen! :)


Hälsningar
Andreas


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej jag är en diggiloo älskare jag bara längtar till i morgon när ni kommer till filipstad:):):)

och jag vet att det är sent men jag är såååå spännd=)god natt:)ses imorgon:)

2010-07-23 @ 21:59:47
Postat av: Timmermannen

Välkomna till värmland allihopa.Spänd på morgondagen.=)=)=)Kör hårt!Kommer med familjen i möra och diggar.....

2010-07-23 @ 22:25:46
Postat av: Elin Wåhlin

Vi har likadana skor!!! :D haha shit va kul

2010-07-24 @ 09:00:04
URL: http://mojjefansetelin.blogg.se/
Postat av: Anna Linnea Madsen

JA KOMMER :D det kommer bli asgrymt!

2010-07-24 @ 10:21:26
URL: http://www.madsen.devote.se
Postat av: flanders

Klart man kommenterar om man blir tillsagd. Jag har varken varit på Diggiloo eller är något vidare fan av formatet. Men en turné är ju kul och bloggar är ju kul och Rönngren är ju rätt rolig och Nexo Geo-T är ju bra, så jag tänkte; Lika bra att följa bloggen då! Lycka till med allt!

2010-07-24 @ 15:13:22
Postat av: Mike

Tack för en underbar show som vanligt i filipstad. Nu vare ju första året i filipstad förut va de hällefors men måste säga att de va mkt bätre plats i filipstad hehe.



Fy fan va man skratta när den stående komikern var med hehe och så kul att se markoolio de är så familjärt detta och känns som artisterna verkligen är med i publiken vilket drag. Ses absolut nästa år igen. Kram på er

2010-07-25 @ 00:00:54
Postat av: linda

Tack för en helt fantastiskt bra show i Filipstad!! Har varit på diggiloo i fem år nu och blir aldrig besviken, snarare tvärtom!! Ni var fantastiska alla ihop Tess var helt otrolig som hollywoodfru, jag skrattar ännu!! Vi ses nästa år!! kram till er alla

2010-07-25 @ 13:24:12
Postat av: Hanna Ollikainen

Tack för en AZUM show i Filipstad!!!!! Ni alla va grymma som bara den! XD Och speciellt Tack till Gunhild Carling för att jag och min kompis fick träffa denna underbart coola människa och prata med henne! Om man är Estet som jag, borde man vilja va som henne...hälsa det! Grymt cool asså :) Min nya förebild.



Ha en fortsatt jättekul(bra turné!

Ni är bäst :)

Kram,

Hanna 17 år i Filipstad.

2010-07-25 @ 17:10:55
Postat av: Therése

Ni är bäst alla! Ni gjorde en super bra Show i Filipstad! Kram på er!

2010-07-25 @ 18:21:45
Postat av: Wilma

Jag och mina föräldrar ska kampa i sommar och anledningen är... DIGGILOO!!!längtar as mycket dit!!! Hoppas jag kommer få träffa nån av er eller få nån autograf!!!!!!!!!!!!!!!



//Tack o hej leverpastej!

2010-07-25 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0