"Hej Jan och Barbro!"


Mamsen och Pappsen tog bilen å brände de dryga 20 milen
till Lycksele för att se Diggiloo-showen!


...utropades i körfrån Serveringen.
Första två gästerna gled mot Diggiloos matservering. Och visst var det Mamma  Barbro och Farsan Jan som kom på besök. Kul återseende av päronen.

Idag valdes att inte arrangera Cederroths VIP område så jag fick möjlighet att agera "langa-hamburgare-och-annat-käk-praktikant" under tjejernas befäl. Och jäklar vilket tight lagspel vi bjöd på där bakom luckan. RIktigt kul var det.

"- 4st 90´s"
"-ett spätt"
"-3 cesar"


Kännde jag hittade tugget direkt i serveringen.




jag kallar den "kick-ass-gaffa-design by norrland"  :P

Tog ett litet försiktigt initiativ å förtydliga den oerhört tighta matlogtisken som Befälhavare Sophia med crew arbetat fram. Tre sekuders visionen eftersträvades och jag tycker vi skötte det med ett beröm godtjänt. ;)



Det bjöds på surströmming backstage för att ge lite Norrlandsfeeling.
Helt rätt initiativ tycker jag.



Kanon show som vanligt.


Nu blir det busshäng här å börjar rulla mot Ö-vik!


Rock on!

/Andreas

Kommentarer
Postat av: linnea

För att inte tala om "två hundrafemtiogrammare tack"... Va, vi har ju inga 250g burgare!? Och varför det gick så fort, såklart var det era två inhoppares förtjänst som langade fram burgarna så superduper snabbt... men då kanske jag är partisk. Tack för en trevlig dag! :)

2010-07-15 @ 01:53:58
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0