Hälsning från Molly

Fotografering med Molly

Igår hade vi en fotografering i Stockholm där vi fotade Molly för våra annonser och affischer. Då passade hon på att skriva en hälsning till er alla som följer Diggiloobloggen;

Hej vänner!

Nu är det klart att jag ska vara med i Diggiloo i år igen, och det ska bli precis hur underbart som helst! Just när jag började inse att det kanske inte skulle bli någon mer uppsjungning bakom Diggiloo-scenen, eller någon mer födelsedag med alla underbara människor i gänget, något mer åkande i turnébussen eller, såklart, inga fler oförglömliga Diggilooföreställningar i sommarnatten, så fick jag förfrågan om att få hoppa in som Joker/gästartist. Så nu är alltså sommaren räddad!
 
 
Ser verkligen fram emot att få träffa er och alla i den stora Diggiloofamiljen!
 
Puss och kram
Molly
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbart Molly att du är med igen. Vi har inte köpt biletter än men räknar med att vi köper till en föreställning där du är med. Vi kommer sent att glömma Hallelujah förra året och hoppas vi får höra "Så vill stjärnorna" i år. Enligt vad jag läst på bloggarna från Melodifestivalen i Leksand lär din ballad vara fantastisk precis som DU. Gissa om vi kommer att rösta på lördag. Hoppas att alla Diggilooare gör detsamma !!!!!!

2009-02-19 @ 16:40:50
Postat av: Daniela

Hej Molly



Synd att du inte kom til Båsta eller Skurup

men jag kan inte åka längre för att se dig

men jag ska se dig i Melodifestivalen.

Det kvittar hur bra du sjunger så kommer jag rösta 3-4 gånger på dig en då.

Jag kommer föra allt jag kan för dig



kram Daniela

2009-02-20 @ 21:44:42
Postat av: Elle

Yeessss!(:



Molly du är kanon!(:

Såg dig förra året när det var i grebbestad , synd att det blåste s mkt! men grät jätte mycket när du sjöng hallehjula (stavning) :P <3



jag älskar dig molly!!

2009-02-22 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0