Ljusdesignern Palle Palmé startar upp bloggen

Hej Alla Diggiloo-kamrater !
Mitt namn är Palle Palmé och jag har varit ljusdesigner/scenograf för Diggiloo från första början.
Just nu har jag kommit tillbaks till Sverige efter en fantastisk resa med en supersuccé med Evita i Tallinn, Estland samt en inspirerande snabbvisit till Dubai.
Jag ser mycket fram emot 2010 års Diggiloo där vi kan fortsätta vår kreativa resa in i framtiden. Vi har hela tiden legat i fronten inom svensk showbusiness, inte bara när det gäller artistbiten, utan också det visuella uttrycket på scenshowen. Genom åren har vi alltid haft det allra senaste gällande ljus, ljud och videoteknik tillsammans med extremt kunniga medarbetare inom alla dessa områden. Jag hoppas att vi 2010 kan visa upp något på scenen som aldrig tidigare visats på en svensk scen - vilket vi gjort alla tidigare år.
Tills vi hörs nästa gång.
ALL THE BEST !
Palle Palmé
www.pallelight.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0