Äntligen fredag!

Ja, idag känns det verkligen så! Jag ser fram emot en härlig helg så att man får starka ben igen nästa vecka. Då har man lite nytt att bita i, bland annat släpper vi upp fyra nya orter! Jag ser fram emot att få informera ut orterna, det känns som om att många kommer att bli glada, då vi fått mycket frågor om dessa. Igår var vi på en trevlig tillställning på In Contro i Göteborg. Kändes bitvis som att det var någon form av personalfest, men det var det inte. Men många Diggilooare var där, nya som gamla. Nanne, Alcazar och Brolle med flera. Skoj kväll.
Ha en trevlig helg nu!
Åsa på marknad

Kommentarer
Postat av: Elin Wåhlin -Älskar Krulltotten!

Jag hade en rolig Lördag! Jag träffade Mojje i Gävle! Han är så bäst! Längtar

sååå mkt till Diggiloo 2010

2009-12-12 @ 21:35:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Mojjefanset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0