Andra advent!

Finns det något härligare än jultider? Det ska väl vara sommartider då kanske. Annars är söndagsmorgonen i min familj tidig. Min son vaknar senast 6, och då leker han medan jag har tid att filosofera. Just nu upptar mina tankar förutom julklappsinköp och julfester av hur jag ska nå dig som köper biljetter till nästa sommar! 122 600 är en mäktig skock av Diggiloogäster, att matcha. Jag hoppas att ni kommer igen nästa år. Jag lägger nu sista handen vid marknadsplanen. Skulle vara härligt att ha facit på vissa saker. Innebär en annons i ICAkuriren att du blir sugen på att köpa biljetter, eller behöver du höra en radiospot för att bli sugen? Någonstans har vi inte gjort så många fel, 122 600 är en mäktig skock av biljetter som köpts. Vi gör utvärdering kring intressen, för att hitta marknadsplatser att finnas på. Kanske ska man bara nöja sig med utvärderingen av förra årets marknadsaktivteter och fortsätta där. Sen är det nog fel på en, man vill ju hela tiden göra allt bättre och roligare och intressantare och alldeles alldeles underbart. Jag tror att jag nog får ihop en bra mix. Vi kommer att gå mer på nätet, utveckla vår blogg, vår facebook och vår videodagbok. Föresten så är jag övertygad om att jag kommer att behöva en person som jobbar med detta, rent praktiskt under maj-augusti. Som hjälper våra artister med blogginlägg, chatt, videofilmar vår vardag och lägger in i videodagboken. Har ni något tips på någon, som har energin och möjligheten att leva turnéliv hela sommaren med start i Göteborg? Maila mig isåfall på [email protected]
Och du, tipsa mig gärna om var du som Diggiloogäst finns. Det blir så mycket lättare att hitta dig då. :)
Ha en härlig andra advent!
Åsa på marknadsavdelningen
  

Kommentarer
Postat av: Elin Wåhlin -Älskar Krulltotten!

Jo, en roligare sak än julen, Min familj ska åka till Gambia över jul o nyår! <3

2009-12-06 @ 19:04:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Mojjefanset
Postat av: Anonym

Ska man vara i Göteborg från Maj tills det att turnén startar?

2009-12-21 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0