Tack för i år!


Hela gänget inför sista showen på Ulriksdal Slott i Stockholm


Kungligt besök på Diggiloos avslutning. Kungaparet fick en signerad gitarr.
Foton: Michael Engman


Tack alla 122 600 personer som kom och besökte oss under turnén! 25 fantastiska shower runt om i Sverige och Finland. Vi kan inte med ord beskriva hur glada vi är för den underbara publik vi har. Tack för att ni gör Diggiloo till vad det är; sommarens bästa turné!

Fortsätt att engagera er här på hemsidan och i Diggilooklubben, vi är tacksamma för alla synpunkter och kommentarer ni ger oss. Vi lovar att hålla er uppdaterade på vad som händer inför nästa sommar.

Kommentarer
Postat av: Anna i Ekenäs!

Tack själva för en underbar show, hoppas ni kommer tillbaka till Finland nästa år igen för vi längtar redan!!

Kramar och ett STORT TACK till alla som var med som gör detta möjligt!!!

2009-08-17 @ 15:54:37
Postat av: Petra från Ekenäs

Ja verkligen tack till er alla och det är underbart att ni har satsat på att komma till Finland också med Diggiloo. Längtar redan till nästa år (:



2009-08-17 @ 16:36:30
Postat av: Josefine

Som de andra sagt, TACK till er alla i Diggiloo-gänget! Jag var i Stockholm och såg er och ni var fantastiska! Jag kommer såklart nästa sommar också :D.

Kram på er från Josefine <3

2009-08-17 @ 17:54:49
Postat av: Maria =)

Tack till er i Diggiloo gänget för en underbar sommar som trots regnet gav solsken och energi inför den kommande hösten. Ola, du är för evigt i mitt hjärta =) Många Kramar Maria =)

2009-08-17 @ 19:59:44
Postat av: Cilla (Presley)

Tack Diggiloo för en utav dem bästa somrarna i mitt liv. Brolle, du är min favvo...tack för den signerade singeln och kortet samt fotot, ska förvara dem väl. Ola, det här är något som passar dig jättebra, superroligt!!! Hoppas att du vill vara med nästa år också! Längtar,

Kramar Cilla

2009-08-17 @ 20:04:33
Postat av: Elin W.

ETT STORT tack till Diggiloo gänget och ett extra till till MOJJE. Det var så kul och träffa han igen! och ditt sommar leende! Man blir bara så glad och pigg när man kollar på dej! Du var så kul när du började skratta under sången med jessica "give me you´r love" jag fick det på film..och jag filmade typ hela tiden! Riktigt minne fick man! Jag och Hanna var 2 st 14-åriga tjejer som hade såå kul! vi sjöng med och vinka med händerna! Det var så skönt att gå utan föräldrar! 2009 är mitt bästa år i hela mitt liv! Tack för en rolig och en bäst show i Avesta! Otroligt kul!



Stooooor kram Elin Wåhlin (mojje vet vem jag e :P)

2009-08-17 @ 21:03:28
URL: http://www.metrobloggen.se/mojjefanset
Postat av: Jozzan

Kan ni komma till Norrtälje nästa år?

2009-08-20 @ 07:42:01
Postat av: fanny

Tack till OLA,BROLLE,SARA,ARJA,JESSICA,MOJJE,THOMAS,LASSE,NIKLAS och MAGNUS och till DANSARNA och till KEVIN och GLENN (som var jokrar första kvällen i Båstad när jag var och kollade) för en underbart bra show!! Det var FANTASTISKT att se!! Ni är bäst!!

2009-08-20 @ 20:49:21
Postat av: Moa

showen var helt fantastisk, alla 5 ggr faktiskt! dock måste jag säga att åland var lite mer speciellt, bara för att det är åland :)



tycker förövrigt visby vore ett bra stopp för er! ;)

2009-08-22 @ 12:13:56
URL: http://www.glife.se/moaegerstad
Postat av: Birgitta

Var på Diggiloo för första gången i mitt liv i Avesta och blev helt tagen hur bra showen och hur bra alla artisterna var.Jag är jättenöjd och kommer alldeles säkert tillbaka nästa år.

Vill gärna se Brolle och Jessica med nästa år igen.

Ta gärna med Nanne då också.

Kramar till alla inblandade!!!!!!!

2009-08-22 @ 19:57:20
Postat av: Berit

TACK för en uuunderbar föreställning i Ulriksdals Slottspark. Någon sa att det regnade. Gjorde det?? VI LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA ÅR.

2009-08-27 @ 16:46:49
Postat av: Anna madsen

ett stort tack att ni kom, showerna var helt fantastiska, & ja hoppas verkligen att många av er kommer nästa år. Fick många glädjetårar när ni sjöng! Sen när showen va kvar stog ja i kön för att få en atograf av brolle & mojje, jag fick en atograf av brolle. Så stolt ja va den kvällen efter att ha sett er . det var det roligaste den här sommarn! många stora kramar från anna madsen i hällefors(:

2009-11-22 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0