NYA SPÄNNANDE TANKAR I AKT 2

image14

Efter förra veckas rep. kändes allt kanon. men..........så kom hjärnan igång och ivriga överläggningar inleddes med hr. Söderberg och Krall ang vissa eventuella ändringar. Jag känner nu att magkänslan ( den mest viktiga ) är 100% när det gäller vårt nytänk. Vi jobbar med detta i helgen (Torgny och jag) .

För övrigt har det varit kul att vara redaktör för Expressens söndagsbilaga och att fritt få välja ämne utan nån som helst styrning. 27 juli kan man ta del av detta.
 i veckan har jag  ägnat mej förra årets projekt,  klyvning och kapning av massa träd som bävern gnagt ner.
 Nu gällde det att att få in vedtravarna som har legat på tork sedan dess.
 Jävlgt ont i ryggen just nu, men det var det värt -  den öppna spisen brann extra mysigt i går kväll.

Nästa vecka gör vi Norrland inför turnén ( Nanne G och jag tillsammans med Patrik K. och Anders "mr Promotion" Westin.)

Ciao


Lasse Holm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0