HJÄLP VAD KUL!

None

Nu är det äntligen igång, på riktigt!
Har gått runt i två veckor och inte vetat vad jag skulle göra av all extra energi och allt magpirr som bara blir värre och värre inför premiären! Det känns skönt att jag idag äntligen har fått användning av allt det där under vårt FÖRSTA REP I RONNEBYYY! Vi har bara hunnit repa i några timmar men jag kan redan inte stå emot den där enormt härliga, pirrande känslan som jag lärde känna redan förra året under Diggiloo-turnén! HJÄLP VAD KUL DETTA KOMMER BLI!
 
Kan inte förstå att det bara är en vecka kvar till premiär... eller mindre t.o.m.!!! Vågar knappt tänka på alla stämmor, danssteg, och placeringar som jag måste pressa in i min lilla hjärna under den här veckan. Som tur är, så går allt lätt när man har kul... och det kan man ju lugnt säga att jag har!


Vi hörs!
PUSS och kram
//Molly

Kommentarer
Postat av: marie

Vilket härligt inlägg Molly! Blev glad när jag läste det, om allt ditt pirr och hur kul du tycker det är :) Du kommer klara allt jättebra, du är riktigt riktigt duktig :) Jag kommer till Kristianstad och Båstad så kanske vi träffas :) Ha det bäst och lycka till!

Kramar marie

2008-06-30 @ 19:04:44
Postat av: julia

bra att du har kul molly :) lycka till ses i avesta!

2008-06-30 @ 23:25:38
Postat av: Evelyn, i hemmet

Du var kanon förra året!

Det kommer att bli superbra i år igen! :)

Det blir att fara till Norrtälje nu när ni inte kommer till Åland detta år!

Ses där!

KRAM!

2008-07-02 @ 13:35:31
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: emelia

u var super förra året och et kommer nog ¨å bra i år me kommer till gbg hae bra! :)

2008-07-06 @ 09:25:14
URL: http://emeelia.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0