Andra rep.dagen



Jaha, så är vi nu äntligen här i Ronneby. Det känns helt fantastiskt att vara igång igen, efter 3 månaders ledighet. Är otroligt spelsugen samtidigt som det är enormt mycket fjärilar i magen redan nu. När jag inte har turnerat på så lång tid så blir det en extra pirrig känsla att kliva upp på scenen igen. Det är en sagolikt härligt gäng här. Mycket skratt och bus och ändå ett väldigt strukturerat och välplanderat repetitionsschema. Det blir en extra härlig gemenskap när man är med och körar på varandras låtar och inte bara går upp och gör sina egna, respektive solonummer. Wow! Tänk vilket fantastiskt jobb jag har. Nu ska jag repetera lite steg och stämmor. Puss till er alla! Nanne ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena L W

Hej Nanne! Alltid lika söt :) tyvärr kan jag inte komma på diggiloo men jag kommer på Vild i höst! Ser jätte mycket fram emot det! Ha det bra tills dess - Kram Helena

2008-07-01 @ 22:00:11
Postat av: Lotte

ja, jag är allt lite avundsjuk på ditt jobb! :) Jag hoppas verkligen ni har lika roligt som det ser ut att ni har! Ses i Hok!

kram

2008-07-02 @ 07:22:10
URL: http://www.lottebloggar.wordpress.com
Postat av: Ida

Hej Nanne!Ni kmr ju till Haparanda på Cape east och jag bor i Haparanda:DOch jag ska till Diggiloo xD Du,Molly och Måns är bäst där;PSyns där i Haparanda:D

2008-07-02 @ 15:42:52
URL: http://idorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0